کجا بودی

انتظار

کجا  بودی  وقتی  برات  شکستم                                  یخ  زده  بود  شاخه  گل تو دستم

کجا  بودی وقتی  غریبی  و  درد                             داشت  من  تنها  را دیونه میکرد

کجا بودی  وقتی تو را  میخواستم                        که  دستات  آروم بشینه تو دستام

کجا بودی وقتی  که  گریه  کردم                    از  تو  به   آسمون  گلایه  کردم

کجا  بودی   وقتی  کنار  عکسات              شبا  نشستم   به   هوای  چشمات

 کجا   بودی    تو   لحظه    نیازم      وقتی  میخواستم   دنیامو   بسازم

کجا  بودی  ببینی  من  می سوزم  عین  چشات سیاهه رنگ وروزم

کجا  بودی   تشنه  چشمات  بودم        نبودی  من  عاشق  دنیات   بودم

کجا  بودی   وقتی   دیونت  بودم            وقتی  که  بی قرار  شونت بودم

کجا بودی وقتی چشام به  در بود                  ترانه هام   شکایت    سفر   بود

نبودی    پیش     من    بی ستاره                         ترک میخورد دلم  به یک اشاره

کجا بودی   وقتی  که  پرپر  شدم                              سوختم  و از غمت خاکستر شدم

کجا    بودی     ببینی    خستگیمو                                  آب   شدن    شمعای    زندگیمو

می خندیدم   اما    تنم   می لرزید                              کجا بودی وقتی چشام می ترسید

کجا بودی وقتی که اشکام میریخت                        خون جای گریه ازتو چشمام میریخت

کجا  بودی  وقتی  باید  می موندی                  غصه موازلحن صدام می خوندی

کجا بودی وقتی  صدات  می کردم          به  آسمون  رسید  صدای   دردم

کجا  بودی  من  از  خودم  گذشتم   هر  جا  بگی  را  دنبال  تو گشتم

کجا  بودی    ببینی   آبروم    مرد         اما  به  خاطر چشات  قسم خورد

خنده  واسه  همیشه   از لبام  رفت              رسیدن  از  مرمر  رویاهام رفت

کوچه  انتظار  رسید  به  بن  بست                  دلم میگفت اون سر وعده هاش هست

کجا  بودی   که   از   نفس  افتادم                       روزی یه بار زنده شدم جون دادم

وقتی که این بازی ها  را  میکردی                            من می دونستم   داری برمیگردی

پاهای خسته  تو  بذار  رو  چشمام                                 بگو  که   دیگه  نمی ذاری  تنهام

بگو  هنوز دوستم  داری   با  منی                              بگو     محاله     قلبمو    بشکنی

کجا  بودی     ببینی   بی ستاره ام                         ببینی   جز  تو  کسی  را   ندارم

غم      نبودنت      مثل      آتیشه                  تو   این   خط   ترانه   جا نمیشه

کجا بودی وقتی برات شکستم

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:32---13 خرداد 1391
██__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
تقدیم به دوست گلم
بهم سربزن حتما خوشحال میشم


علیرضا
ساعت15:57---20 اسفند 1390
سلام وبت حرف نداره
من همون علیرضا ی خانوارز هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,

12:8 توسط آدمك |


X

ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من . . .


Home
Email
Profile
.:Bahar 20:.

Archives

اسفند 1390

دی 1390

آذر 1390



Categories

داستان
عاشقانه
غمگين
تصاوير
دانلود آهنگ


Authors

آدمك


Links

عاشق ديوانه
عاشق دیوانه
ღღ دختر دوست داشتنیღღ
بهاره 6966
بيزنا فروتل
بهـــــــــــــــــــــــــــــــــار
دختر ايروني
دوقلو های افسانه ای
دل شكسته1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدمكهاي دروغين و آدرس adamak-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب های فوق جدید
LinkDump

طـــراح قـــالــب
بي تو هرگز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشیو پیوندهای روزانه


Amar


تعداد بازديدها:





Design by : Bahar 20


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 23097
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - مجله شب فارسی - سایت عکس باران